TECHNINĖ INFORMACIJA

Sužinokite naują techninę informaciją apie „Peugeot 208“: automobilio matmenis, variklius ir įrangą.

208 TECHNINĖ INFORMACIJA

MATMENYS IR BAGAŽINĖS TALPA

peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.10638.11
peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.10640.11
peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.10642.11
peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.10644.11

EAT6 AUTOMATINĖ TRANSMISIJA

Naujasis PEUGEOT 208 dabar siūlomas su automatine, 6 laipsnių pavarų dėže EAT6, kuri derinama su „1.2 l PureTech 110 S&S“ varikliu. Ši transmisija optimizuoja degalų sąnaudas, kartu sustiprindama jūsų vairavimo pojūčius. Transmisijoje naudojama „Quickshift“ technologija, kuri užtikrina dažną, greitą ir tolygų pavarų perjungimą.

Tuo tarpu jos energetinis efektyvumas dėl sumažintos vidinės trinties ir blokuojamų sukimo momento konverterių beveik prilygsta mechaninėms pavarų dėžėms.

Visa tai reiškia, kad variklio taršos skirtumas tarp šios ir mechaninės transmisijos dabar siekia vos 1 g/km (su ISO standartus atitinkančiomis padangomis). Dėl to ši versija pasižymi kaip išskirtinai gera tiek vertinant vairavimo malonumą, tiek degalų sąnaudas.

„PureTech“ varikliai

Nedideli varikliai suderina aukščiausio lygio kokybę su išskirtinėmis dinaminėmis savybėmis: šis 3 cilindrų agregatas pasižymi naujausių technologijų pagalba pasiektu efektyvumu. Jo suteikiamas vairavimo malonumas yra vienas iš geriausių net pačių žemiausių sūkių diapazone, užtikrinant aukščiausio lygio sukimo momento ir didelės galios balansą. Todėl, neprarandant nei galios, nei jos teikiamo malonumo, šis technologinis proveržis leidžia iki 25 proc. sumažinti degalų sąnaudas ir CO₂ taršą.

Naujasis PEUGEOT 208 gaminamas su ekonomiškais benzininiais varikliais, kurių vidutinės degalų sąnaudos yra mažesnės, nei 4,5 l/100 km.

Turbokompresorinės versijos „1.2 l PureTech 110 S&S EAT6“ su naująja EAT6 automatine transmisija CO₂ tarša siekia vos 104 g/km. Tai – naujas benzininio variklio ir automatinės transmisijos standartas šiame segmente.

„BlueHDi“ varikliai

Visa dabartinė naujųjų PEUGEOT 208 „BlueHDi“ variklių karta atitinka Euro 6 taršos standartus.

„BlueHDi“ varikliai suderina aukšto lygio pajėgumą, kontroliuojamas degalų sąnaudas ir sumažintą taršą. Visose PEUGEOT 208 versijose šių variklių CO₂ tarša neviršija 95 g/km, o degalų sąnaudos – įspūdingų 3,6 l/100 km. Dėl šių savybių „1.6 l BlueHDi“ variklių šeima yra pati ekonomiškiausia, efektyviausia dyzelinių variklių gama rinkoje.

Jos vidutinės CO₂ sąnaudos siekia rekordinius 79 g/km (75 AG ir 100 AG „Business“ versijose, priklausomai nuo rinkos). Visi jie, išskyrus „1.6 l BlueHDi 75“ versiją, komplektuojami su „Stop & Start“ sistema.

KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRAS IR SCR

Su SCR ir FAP pagalba „BlueHDI“ technologija padeda optimizuoti degalų sąnaudas (vidutinės sąnaudos nuo 3 l/100 km, remiantis Direktyva 99/100/EC) Su SCR tiekimo sistema ir FAP (smulkiųjų dalelių filtru) mes galėjome:

  • Iki 90 proc. sumažinti NOx (azoto oksidų) kiekį.
  • Pašalinti iki 99,9 proc. visų smulkiųjų dalelių.
  • Optimizuoti CO₂ taršą ir degalų sąnaudas (iki –4 proc., palygin

STOP & START

Automobiliui sustojus, greita, efektyvi ir tyli „Stop & Start“ technologija leidžia variklį perjungti į „budėjimo“ režimą.

Rezultatas yra pagerintas degalų sąnaudų valdymas ir CO₂ taršos sumažinimas. Atleidus stabdžio pedalą, variklis yra kaip mat užvedamas, išvengiant triukšmo ar vibracijų.

EKONOMIJOS REKORDAS

Pati ekonomiškiausia naujojo PEUGEOT 208 versija „1,6 BlueHDi 100 S&S“ su penkių laipsnių mechanine transmisija neseniai Prancūzijoje esančioje „Belchamp“ trasoje pasiekė naują ekonomijos ilgame nuotolyje rekordą, kurį patvirtino UTAC. Per 38 valandas buvo įveiktas 2152 km atstumas, sunaudojant 43 litrus dyzelinių degalų ir vidutinėms degalų sąnaudoms siekiant vos 2,0 l/100 km. Šis, jau antrasis rekordas patvirtina Euro 6 standartus atitinkančio dyzelinio „BlueHDi“ variklio technologijos tobulumą ir jos indėlį, mažinant CO₂ taršą.

„Peugeot 208“ pasaulinėje arenoje užėmė standartinio automobilio su vidaus degimo varikliu etalono poziciją.