Dizaino studija „Peugeot Design Lab“

Post thumbnail

San Paule duris atveria nauja unikalių produktų dizaino studija „Peugeot Design Lab“

„Peugeot Design Lab“ dizaino studijos padaliniai jau sėkmingai veikia Šanchajuje (Kinijoje) ir San Franciske (JAV), o dabar veiklą pradeda ir trečioji kompanijos atstovybė San Paule, Brazilijoje. 210 metų pramoninio dizaino patirtis, iš jų 131-eri – ir automobilių industrijoje, leido „Peugeot“ atidaryti pirmąją dizaino studiją. Joje nuo pat pradžių 2012 metais įgyvendinami su ratuotu transportu tiesiogiai nesusiję išskirtiniai projektai.

„Peugeot Design Lab“ technologijos ir žmogiškieji resursai suteikia šiai kompanijai unikalių, nedažnai pasitaikančių šios srities galimybių.
„Dizainerių vaizduotė ir kūrybingumas sujungiami tobulinant naują automobilį pagal griežtus tikslumo reikalavimus. O tokios pastangos leidžia sukurti viso pasaulio klientams prieinamų naujų produktų ir paslaugų“, – kalbėjo „Peugeot“ dizaino vadovas Matthiasas Hossannas.
„Peugeot“ automobilius gamina įvairiose šalyse, tarp kompanijos dizainerių netrūksta profesionalų, žinančių, kad ruošiant bet kokį naują gaminį svarbus yra ne tik funkcionalumas.

„Mūsų darbas – žengti dar vieną žingsnį į priekį ir savo patirtį pritaikyti pagal klientų norus ir polėkius, kuriuos netgi jie patys ne visuomet gerai žino“, – komentavo „PSA Group“ dizaino vadovas Pietų Amerikos regione Fabienas Darche’as, kuris taip pat bus atsakingas ir už San Paule įsikūrusio „Peugeot Design Lab“ padalinio veiklą.

Globali dizaino strategija

„Peugeot Design Lab“ studijų veikla pagrįsta globalaus prekės ženklo dizaino principu. Tai reiškia, kad bet kuris prie markės įvaizdžio formavimo prisidedantis produktas turi neišsiskirti iš bendros gaminių pasiūlos.
Visuotinės globalizacijos laikotarpiu aštrėjant konkurencijai „Peugeot Design Lab“ tampa unikaliu įrankiu formuoti stiprų ženklo identitetą, kad būtum pastebėtas tarp kitų automobilių gamintojų.

„Pagrindinis mūsų tikslas – numatyti, ko klientai tikisi dėl kokybės, saugumo ir kitų aspektų, bei visus jų lūkesčius paversti stebinančiais, novatoriškais ir patraukliais projektais“, – aiškino „Peugeot“ prekės ženklo vadovas Jeanas-Philippe’as Imparato.
Savo produktus „Peugeot Design Lab“ kuria ir su partneriais. Tai gali būti tiek paprasta partnerystė, tiek to paties produkto siūlymas rinkai su skirtingais prekių ženklais. Prancūzijos gamintojas istorijoje žinomas ir dėl socialinių įsipareigojimų. „Peugeot Design Lab“ tęsia šias tradicijas ir išlieka atviras ne pelno siekiantiems projektams.

Naujo „Peugeot Design Lab“ padalinio steigimas yra tarptautinės prekės ženklo plėtros strategijos dalis. Pristatydama naujus produktus ir paslaugas Prancūzijos kompanija siekia didinti savo žinomumą visame pasaulyje, ypač dėmesio skiriama itin konkurencingai Europos rinkai.

Naujausi projektai

„Peugeot Design Lab“ kartu su pianinų gamintoju „Pleyel“ bendromis jėgomis sukūrė fortepijoną, kuris pretenduoja pakeisti estetinius muzikantų standartus. Fortepijono mechanizmas nuleistas žemyn, todėl dangtis yra vieno lygio su klaviatūra. Pirmą kartą klasikinių klavišinių instrumentų istorijoje žiūrovai grojantį muzikantą galėtų matyti bet kokiu kampu. Pianistas atsiduria dėmesio centre, o koncertas dėl to tampa interaktyvesnis.
Elegantiškos ir dinamiškos H160 sraigtasparnio linijos atitinka „Airbus“ gamos stilių. Kartu šis modelis perteikia naujųjų orlaivių progreso šuolį. Iš pradžių X4 projektu vadinto H160 sraigtasparnio dizainą „Peugeot Design Lab“ specialistai sukūrė dalyvaudami konkurse, kurį paskelbė „Airbus“ kompanija, ieškojusi naujos stiliaus krypties. Iš naujo atrastas ankstesnio sraigtasparnio „Dauphin“ identitetas, charakteringa jo nosis dabar atrodo moderniau. Futuristinį siluetą užbaigia siaurėjantys tamsūs langai.

Su aukščiausios klasės jachtų gamintoju sukurtas veikiantis modelis, kuriame sujungti intuityviu valdymu išsiskiriantis „Peugeot i-Cockpit“ prietaisų skydelis ir kompanijos „Beneteau“ parengtos „Ship Control“ technologijos privalumai. Demonstracinis laivas turi vandens transportui pritaikytus „Peugeot i-Cockpit“ komponentus: lengvą valdymą užtikrinantį kompaktišką vairą, didžiulį 17 colių liečiamą ekraną ir prieigą prie visų elektronikos sistemų suteikiančią „Ship Control“ sąsają, papildomą mobilųjį ekraną ir abiejose vairo pusėse įrengtus svarbiausių funkcijų valdymo mygtukus.

Straipsnis: Peugeot Lietuva