Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis

  • Kokybiškas ir operatyvus klientų skambučių ir elektroninių pranešimų priėmimas, apdorojimas, nukreipimas kitiems įmonės padaliniams;
  • Klientų aptarnavimas pagal nustatytus procesus automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo srityse, suteikiant informaciją ir priimant užsakymus;
  • Bendradarbiavimas su atsakingais darbuotojais ir kitais skyriais.

Reikalavimai

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Ankstesnė klientų aptarnavimo patirtis (automobilių pardavimo ar serviso aptarnavimo srityje būtų privalumas);
  • Sklandžiai ir taisyklingai kalbėti lietuviškai, aiškiai dėstyti mintis;
  • Pozityvumas, atsakingumas, paslaugumas, gebėjimas suprasti kliento poreikius ir į juos reaguoti;
  • Turėti stiprius komunikacinius, konfliktinių situacijų valdymo įgūdžius;
  • Puikios kompiuterinės žinios (MS Office), patirtis dirbant su CRM (būtų privalumas);
  • Noras mokytis ir tobulėti;
  • Privalumas: anglų ir/ar rusų kalbų mokėjimas;
  • Domėjimasis automobiliais (privalumas).

Mes jums siūlome

  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Įdomų bei dinamišką darbą;
  • Visas reikalingas darbo priemones;
  • Stabilų ir laiku mokamą atlyginimą;
  • Socialines garantijas.

Atlyginimas

700 €/mėn. į rankas