Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis

  • Klientų aptarnavimas (telefonu, elektroniniu paštu) pagal nustatytus procesus automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo srityse;
  • Bendradarbiavimas su atsakingais darbuotojais ir kitais skyriais;

Reikalavimai

  • Domėjimasis automobiliais;
  • Ankstesnė klientų aptarnavimo ar pardavimų patirtis (Automobilių pardavimo ar serviso aptarnavimo srityje būtų privalumas);
  • Gebėti užmegzti ir palaikyti profesinius kontaktus telefonu, el.paštu;
  • Puikus klientų aptarnavimo standartų išmanymas ir žinios apie pardavimo principus ir metodus;
  • Puikūs bendravimo, administravimo ir organizaciniai įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Puikios kompiuterinės žinios (MS Office), patirtis dirbant su CRM (būtų privalumas);
  • Taisyklinga lietuvių kalba, o anglų ir rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas.
  • Aukštasis išsilavinimas;

Mes jums siūlome

  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Įdomų bei dinamišką darbą;
  • Socialines garantijas;

Atlyginimas

700 €/mėn. į rankas