Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis:

Klientų aptarnavimas (telefonu, elektroniniu paštu) pagal nustatytus procesus automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo srityse.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Ankstesnė klientų aptarnavimo ar pardavimų patirtis (Automobilių pardavimo ar serviso aptarnavimo srityje būtų privalumas);
  • Gebėti užmegzti ir palaikyti profesinius kontaktus telefonu, el.paštu;
  • Puikus klientų aptarnavimo standartų išmanymas ir žinios apie pardavimo principus ir metodus;
  • Puikūs bendravimo, administravimo ir organizaciniai įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Puikios kompiuterinės žinios (MS Office), patirtis dirbant su CRM (būtų privalumas);
  • Taisyklinga lietuvių kalba, o anglų ir rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas.

Mes jums siūlome:

  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Įdomų bei dinamišką darbą.

Atlyginimas:

700 €/mėn. į rankas