Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis

  • Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė) skambučių centre atsakingas už profesionalų, kokybišką ir operatyvų klientų skambučių ir elektroninių pranešimų priėmimą, apdorojimą bei nukreipimą kitiems įmonės padaliniams;
  • Aptarnauja klientus pagal nustatytus procesus automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo srityse;
  • Suteikia informacija ir priima užsakymus;
  • Bendradarbiauja su atsakingais darbuotojais ir kitais skyriais.

Reikalavimai

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • Ankstesnė klientų aptarnavimo patirtis (automobilių pardavimo ar serviso aptarnavimo srityje būtų privalumas);
  • Sklandžiai ir taisyklingai kalbėti lietuviškai, aiškiai dėstyti mintis;
  • Pozityvumas, atsakingumas, paslaugumas, gebėjimas suprasti kliento poreikius ir į juos reaguoti;
  • Turėti stiprius komunikacinius, konfliktinių situacijų valdymo įgūdžius;
  • Puikios kompiuterinės žinios (MS Office), patirtis dirbant su CRM (būtų privalumas);
  • Noras mokytis ir tobulėti;
  • Privalumas: anglų ir/ar rusų kalbų mokėjimas;
  • Domėjimasis automobiliais (privalumas).

Mes jums siūlome

  • Visas sąlygas tobulėti ir įgyti norimas kompetencijas, su perspektyva augti ir siekti daugiau ne tik karjeros prasme;
  • Būti išgirstam ir tinkamai įvertintam;
  • Galimybę dalyvauti įmonės renginiuose, išoriniuose ir vidiniuose mokymuose;
  • Įdomų, intensyvų ir atsakingą darbą draugiškame, ambicingame ir tobulėti siekiančiame kolektyve;
  • Aiškius tikslus, veiklos vertinimą bei puikias darbo sąlygas;
  • Visas darbui reikalingas priemones.
  • Esame įsitikinę, kad darbas Autovici UAB netaps tavo rutina!

Atlyginimas

Nuo 1100 €/mėn. neatskaičius mokesčių