Serviso priėmėjas (-a)

Darbo pobūdis

Serviso klientų priėmimas ir aptarnavimas pagal gamintojo nustatytus kriterijus;
Automobilių serviso darbų organizavimas ir priežiūra;
Serviso paslaugų ir atsarginių dalių pardavimas;
Sąmatų sudarymas, sąskaitų išrašymas, darbas su kasa.

Reikalavimai darbuotojui

Darbas oficialaus atstovo servise (privalumas);
2 metų patirtis serviso priėmėjo pozicijoje;
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (automobilių techninio eksploatavimo srityje būtų privalumas);
Geras automobilio konstrukcijos išmanymas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (darbo su AUTOMASTER patirtis būtų privalumas);
Serviso darbo organizavimo patirtis ir konstruktyvus bendradarbiavimas su kolegomis;
Sugebėjimas valdyti konfliktines situacijas ir iki galo išspręsti iškilusias problemas;
Klientų aptarnavimo kriterijų vykdymas ir klientų pasitenkinimo lygio gerinimas;
Puikios lietuvių kalbos žinios;
Geros rusų arba anglų kalbos žinios;
Vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

Į visas sąlygas tobulėti ir įgyti norimas kompetencijas, su perspektyva augti ir siekti daugiau ne tik karjeros prasme;
Būti išgirstam ir tinkamai įvertintam;
Galimybę dalyvauti įmonės renginiuose bei mokymuose;
Įdomų, intensyvų ir atsakingą darbą draugiškame, ambicingame ir tobulėti siekiančiame kolektyve;
Aiškius tikslus, veiklos vertinimą bei puikias darbo sąlygas;
Konkurencingą atlyginimą ir priedus.

Atlyginimas

Nuo 1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Detaliai darbo užmokestis aptariamas darbo pokalbio metu, įvertinus turimą kompetenciją bei darbo patirtį.