Serviso priėmėjas (-a)

Darbo pobūdis

  • Serviso klientų priėmimas ir aptarnavimas pagal gamintojo nustatytus kriterijus;
  • Automobilių serviso darbų organizavimas ir priežiūra;
  • Serviso paslaugų ir atsarginių dalių pardavimas;
  • Sąmatų sudarymas, sąskaitų išrašymas, darbas su kasa.

Reikalavimai darbuotojui

  • 1-2 metų patirtis serviso priėmėjo (-jos) pozicijoje;
  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (automobilių techninio eksploatavimo srityje būtų privalumas);
  • Geras automobilio konstrukcijos išmanymas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (darbo su AUTOMASTER patirtis būtų privalumas);
  • Serviso darbo organizavimo patirtis ir konstruktyvus bendradarbiavimas su kolegomis;
  • Darbas oficialaus atstovo servise (privalumas);
  • Sugebėjimas valdyti konfliktines situacijas ir iki galo išspręsti iškilusias problemas;
  • Klientų aptarnavimo kriterijų vykdymas ir klientų pasitenkinimo lygio gerinimas;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios;
  • Geros anglų kalbos žinios, rusų k. – privalumas;
  • Vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

  • Visas sąlygas tobulėti ir įgyti norimas kompetencijas, su perspektyva augti ir siekti daugiau ne tik karjeros prasme;
  • Būti išgirstam ir tinkamai įvertintam;
  • Galimybę dalyvauti įmonės renginiuose ir mokymuose;
  • Įdomų, intensyvų ir atsakingą darbą draugiškame, ambicingame ir tobulėti siekiančiame kolektyve;
  • Konkurencingą atlyginimą, priedus, priklausančius nuo pasiektų rezultatų;
  • Aiškius tikslus, veiklos vertinimą bei puikias darbo sąlygas.

Atlyginimas

1400-1927 €/mėn. neatskaičius mokesčių