Serviso priėmėjas (-a)

Darbo pobūdis:

Serviso klientų priėmimas ir aptarnavimas pagal gamintojo nustatytus kriterijus;
Automobilių serviso darbų organizavimas ir priežiūra;
Serviso paslaugų ir atsarginių dalių pardavimas;
Sąmatų sudarymas, sąskaitų išrašymas, darbas su kasa.

Reikalavimai:

Aukštasis techninis išsilavinimas (automobilių techninio eksploatavimo srityje būtų privalumas);
Geras automobilio konstrukcijos išmanymas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (darbo su AUTOMASTER patirtis būtų privalumas);
Serviso darbo organizavimo patirtis ir konstruktyvus bendradarbiavimas su kolegomis;
Darbas oficialaus atstovo servise (privalumas);
Sugebėjimas valdyti konfliktines situacijas ir iki galo išspręsti iškilusias problemas;
Klientų aptarnavimo kriterijų vykdymas ir klientų pasitenkinimo lygio gerinimas;
Puikios lietuvių kalbos žinios;
Geros rusų ir anglų kalbos žinios;
Vairuotojo pažymėjimas.

Mes jums siūlome:

Įdomų ir perspektyvų darbą;
Mokymosi ir nuolatinio tobulėjimo galimybes;
Draugišką kolektyvą ir pozityvią darbo aplinką.

Atlyginimas:

800-1300 €/mėn. į rankas