Serviso vadovas (-ė)

Darbo pobūdis

  • Serviso paslaugų teikimo užtikrinimas atstovaujamoms markėms: Peugeot, Opel, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Jeep;
  • Aktyvus bendradarbiavimas su atstovaujamų markių importuotoju;
  • Efektyvus serviso darbo organizavimas remiantis gamintojo nustatyta tvarka;
  • Kasdienių darbų planavimas ir koordinavimas;
  • Remonto kokybės kontrolės užtikrinimas;
  • Santykių su klientais palaikymas ir vystymas, probleminių situacijų sprendimas;
  • Vadovavimas komandai, darbuotojų motyvacijos palaikymas ir skatinimas;
  • Veiklos ir rezultatų analizė, ataskaitų ruošimas ir atskaitomybė tiesioginiam vadovui.

Reikalavimai darbuotojui

  • Aukštasis techninis išsilavinimas;
  • Vadovaujančio darbo (ne mažiau 2 metų) patirtis;
  • Organizuotumas, iniciatyvumas ir atsakingumas;
  • Automobilių sandaros ir veikimo principų išmanymas;
  • Darbų ir priešgaisrinės saugos išmanymas;
  • Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
  • Lyderystė, gebėjimas motyvuoti ir įkvėpti komandą;
  • Geri anglų k. įgūdžiai (raštu ir žodžiu)
  • Kompiuterinis raštingumas, darbas AutoMaster programa – privalumas.

Įmonė siūlo

Aktyvų dalyvavimą įmonės valdyme;
Įdomų, intensyvų ir atsakingą darbą draugiškame, ambicingame ir tobulėti siekiančiame kolektyve;
Aiškius tikslus, veiklos vertinimą bei puikias darbo sąlygas;
Konkurencingą atlyginimą priklausantį nuo pasiektų rezultatų;
Laisvę sprendimams ir idėjoms.

Atlyginimas

3200 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Detaliau darbo užmokestis aptariamas darbo pokalbio metu, įvertinus turimas kompetencijas bei darbo patirtį