Automobilių istorijos patikros bendrovės „CarVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis sako, kad tokią tendenciją lemia pačių bendrovių požiūris į transporto likvidumą. Ši taisyklė pakankamai universali – privačius automobilius lizingo priemonėmis įsigyjantys vairuotojai taip pat suinteresuoti, kad jų pasirinktos transporto priemonės turėtų kuo aukštesnę išperkamąją vertę. Ją užtikrina prabangesni, populiaresni arba geriau įrengti modeliai.
„Manau, kad jei bendrovės prisipirktų bazinių biudžetinių hečbekų, paskui būtų sudėtinga juos parduoti ir susigrąžinti dalį investicijų. Dėl to jos renkasi tokius automobilius, kokius žmonės norėtų patys vairuoti. Nes net ir tie patys „Peugeot“ yra geriau sukomplektuoti, kad vėliau būtų likvidūs ir nesunkiai atnaujinami“, – pastebėjimais dalijasi rinkos ekspertas.
Trumpalaikės automobilių nuomos įmonės siūlo klientams naujas transporto priemones, o rinka keičiasi greitai, tad automobiliai nuomojami vos dvejus trejus metus. Vėliau jie parduodami antrinėje rinkoje.
Pigų ir nepopuliarų hečbeką bus sunku realizuoti, jis greitai praras savo vertę ir investicijos negrįš. Dėl to įmonės renkasi likvidžius ir populiarius automobilius.
Pavyzdžiui, didžiausią „Bolt Drive“ dalį sudaro įvairūs „Peugeot“ modeliai. Baltijos šalyse „Bolt Drive“ iš viso turi 536 „Peugeot“, iš kurių 255 yra Lietuvoje, 175 – Latvijoje ir 106 – Estijoje. Ir jie – vieni paklausiausių Europoje.
„Peugeot 208“ praėjusiais metais buvo perkamiausias naujas automobilis Europos Sąjungoje. „Peugeot 2008“ – trečias pagal populiarumą B segmento krosoveris, o 3008 – 5-as pagal pardavimo apimtis C segmento krosoveris. Automobiliai populiarūs, trokštami, tad jie išlaiko aukštą vertę ir antrinėje rinkoje.