Naujas Peugeot 508 – radikalus kupė-sedanas

Post thumbnail

Naujasis PEUGEOT 508 modelis radikaliai atsinaujino pasikeisdamas iš tradicinio 4 durų sedano į 5 durų kupė-sedaną. Naujasis 508 yra kompaktiškesnis už savo pirmtaką, tačiau jis yra platesnis ir žemesnis. Naujasis kėbulo dizainas yra ryškesnis ir galingesnis, automobilio salone yra įmontuota naujosios kartos Peugeot i-Cockpit®. Kuriant naująjį modelį buvo siekta įdiegti geriausius naujus šio segmento variklius bei nesuskaičiuojamas technologines vairuotojo pagalbos sistemas, taip pat, pagerinti stabilumą kelyje.

Drąsus dizainas

Naujojo Peugeot 508 aerodinaminės linijos primena kupė, kurį apibūdina žema (tik 1,40 m aukščio) nuožulni stogo linija, įprastai būdinga aukščiausios klasės modeliams. Žemi šoniniai langai ir be langų rėmų durys prideda elegancijos ir pabrėžia kupė prigimtį. Automobilio priekis yra itin įspūdingas, netgi agresyvus, žvilgsnį patraukia priekiniai LED žibintai ir tarp jų įmontuotos dekoratyvios grotelės, kurios įgijo įkvėpimo iš prekės ženklo naujausiojo koncepcinio Peugeot Instinct automobilio. Dieninių LED žibintų vertikalios linijos suteikia 508 modeliui išskirtinį identitetą. Liūto nagus imituojančius galinius LED žibintus rėmina blizgančios juodos dekoratyvios juostelės, dabar būdingos naujausiems Peugeot modeliams. Platus panoraminis stoglangis atsidaro aptakiai kaip vėjo nukreipiklis.

Iš išorės bagažinė atrodo maža, tačiau ji sutalpina 487 litrus bagažo.

Naujoviškas Peugeot i-Cockpit® salonas

Įsėsti į naujojo Peugeot 508 saloną yra kaip įžengti į kitą pasaulį, kuriame raktiniai žodžiai yra kokybė ir originalumas. Svarbiausi Peugeot i-Cockpit® komponentai:
• kompaktiškas vairas
• 10“ lietimui jautrus ekranas
• 12,3” didelės skiriamosios gebos skaitmeninis head-up ekranas

Visiškai konfigūruojamas prietaisų skydelio ekranas yra virš vairaračio, todėl visa reikalinga informacija yra nuolat vairuotojo regėjimo lauke. Didelis jutiklinis ekranas yra integruotas prietaisų skydelio centre, po ekranu yra sparčiojo rinkimo mygtukai, palengvinantys surasti meniu parinktis: radiją, oro kondicionavimo ir navigacijos sistemas, automobilio statymo pagalbos sistemą, telefoną, mobiliąsias taikomąsias programas ir i-Cockpit Amplify. Siūlomi du galimi salono variantai – vienas iš jų yra dinamiško važiavimo stiliaus Boost, o antrasis yra ramiam ir patogiam važiavimui skirtas Relax. Galima konfigūruoti abu ir pasiūlyti vairuotojui bei keleiviui asmenišką, unikalią, žavią ir nepamirštamą vairavimo patirtį. Taip pat, pasirinkus norimą režimą iš keturių siūlomų važiavimo režimų (ECO / Sport / Comfort / Normal) galima pakoreguoti automobilio pakabą ir dinamiką.
Renkantis salono apmušalus ir medžiagas naudojama natūrali arba napa oda, satino chromas, juodas lakas, „Alcantara“, natūrali mediena. Už išskirtinį ergonomiškumą ir nustatymo galimybes naujojo 508 vairuotojo sėdynei buvo suteiktas AGR (Aktion für Gesunder Rücken) ženklas. Asortimentas apima priekines elektra valdomas sėdynes su pneumatine 8 taškų masažo sistema.

Aukščiausios klasės kokybė ir komfortas

Naujosios EMP2 platformos ir jos dinaminių savybių dėka naujasis Peugeot 508 pasiekė pusiausvyrą tarp patogumo ir automobilio valdomumo. Pakaba yra pritaikyta atsižvelgiant į modelio energijos šaltinius taip, kad galėtumėte mėgautis kelione. Montuojant kėbulo detales, be jų suvirinimo, taip pat yra naudojami specialūs klijai, suteikiantys automobiliui tvirtumo ir ilgaamžiškumo. Palyginti su pirmtaku, šis automobilis yra 70 kg lengvesnis.
Daugybė daiktadėžių ir dėtuvių, kurių bendroji talpa siekia 32 litrus, padidiną patogumą kelionėse, o išmaniesiems prietaisams įkrauti yra 4 USB lizdai ir 12V lizdai centrinėje konsolėje bei bagažinėje. Natūralu, kad automobilyje taip pat yra Apple Carplay , Android Auto ir Mirror Link jungtys, be to, bevielio telefono įkrovimo ir 3D navigacijos sistemos. Aukštos kokybės garso sistema pasirūpino akustikos įmonė Focal®.

Naujajame 508 modelyje įdiegta daug vairuotojo pagalbos sistemų, atitinkančių šiandienos reikliausių klientų lūkesčius ir naujausius EuroNCAP kriterijus:

· infraraudonųjų spindulių naktinio matymo NightVision sistema (pirmoji savo klasėje);
· automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km / h greičiu, taip pat, susidūrimo pavojaus įspėjimas;
· aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema;
· važiavimo eismo juosta pagalbos sistema;
· vairuotojo išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys;
· automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas;
· greičio ribojimo ženklų atpažinimo ir patarimo sumažinti greitį sistema;
· eismo ženklų atpažinimo sistema – STOP ženklas ir vienos krypties ženklas;
· adaptyvi greičio valdymo sistema su sustabdymo funkcija;
· aktyvioji nematomų zonų stebėjimo sistema;
· Visiopark2 – 360 laipsnių kamera;
· patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema;
· Peugeot Connect SOS & Assistance avarinė pranešimų sistema;

Naktinio matymo prietaisas naudoja infraraudonosios spinduliuotės kamerą ir tamsoje aptinka gyvus gyvūnus priešais automobilį arba, esant blogam matomumui, 200 – 250 metrų atstumu.

Naujoji daugiapakopė galinė Active Suspension pakaba su elektra valdoma važiuokle užtikrina tiek tikslesnį valdomumą, tiek padeda užtikrinčiau jaustis nelygiuose keliuose.

Efektyvūs ir galingi varikliai

Siūlomi du visiškai nauji 1,6 PureTech benzininiai varikliai:

– PureTech 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos – 5,4 l/100 km.
– PureTech 225AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos – 5,6 l/100 km (tik su GT versija)

Taip pat, 1,5 ir 2,0 BlueHDi dyzeliniai varikliai:

– BlueHDi 130AG / 6 pavarų mechaninė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos – 3,8 l/100 km.
– BlueHDi 130AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos – 3,7 l/100 km.
– BlueHDi 160AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos – 4,5 l/100 km.
– BlueHDi 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos – 4,7 l/100 km.

Visi nauji varikliai atitinka Euro 6.2 išmetamųjų teršalų standartus ir savo segmente išskiria mažiausiu CO2 iekiu. Pavyzdžiui, 180 arklio galių PureTech su aštuonių pavarų automatine pavarų dėže į aplinką išmeta 123 g/100 km CO2 , o BlueHDi 130 su aštuonių pavarų automatine pavarų dėže į aplinką išmeta tik 98 g/100 km CO2.

Naujasis Peugeot 508 bus gaminamas Prancūzijos Mulhouse gamykloje. Pirmasis automobilio pristatymas vyks kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o šių metų pabaigoje naująjį modelį bus galima įsigyti Lietuvoje.