Eksperimentinis “Opel” vaizdas pateikia aiškią prekės ženklo ateities viziją

Post thumbnail

“Opel” prekės ženklas išreiškia, kaip jis žvelgs į ateitį, pristatydamas stulbinančią naują “Opel Experimental” koncepciją.

Itin modernaus išorės dizaino “Opel Experimental” aiškiai parodo, kur “Opel” prekės ženklas judės artimiausiais metais. Svarbiausi akcentai – pažangiausios aerodinaminio efektyvumo savybės, erdvus, apšviestas interjeras su lengvomis sėdynėmis ir kito lygio priekinis ekranas. Akumuliatorinis-elektrinis krosoveris pasaulinę premjerą švęs šių metų IAA Mobility parodoje Miunchene (2023 m. rugsėjo 5-10 d.), kur neabejotinai apsuks galvą ir supažindins naują auditoriją su “Opel” tvaraus individualaus mobilumo vizija.

 

“Pure Experience”, “Pure Pad” – grynas malonumas

Vairuotojai gali pritaikyti informaciją pagal savo poreikius ploname “Tech Bridge”, kuris yra nauja dabartiniuose “Opel” modeliuose naudojamo “Pure Panel” skydelio interpretacija. Vietoj įprastinių ekranų informacija ar pramogos pateikiamos naudojant papildytos projekcijos technologiją, kurią palaiko dirbtinis intelektas ir natūralus valdymas balsu.

Plaukiojantis, permatomas “Pure Pad” skydelis yra priešais priekinį porankį. Jį galima sukonfigūruoti pagal asmeninius vairuotojo pageidavimus, taip suteikiant tiesioginę prieigą prie dažniausiai naudojamų valdiklių.

Nors “Opel Experimental” įkūnija visus “Opel” prekės ženklo ramsčius – “Detox”, “Modern German”, “Greenovation” – jis taip pat žengia dar vieną žingsnį toliau, išreikšdamas emocinį prekės ženklo požiūrį į tvarų mobilumą. Elektrochrominiai audiniai panardina keleivius į atmosferinę šviesą, kuri sukuria puikią aplinką gerai savijautai. Be to, reaktyvūs audiniai gali pagerinti funkcines savybes. Pavyzdžiui, automobiliui įvažiavus į akląją zoną, atitinkamame durelių intarpe ir priekiniame ekrane pasirodo įspėjimas, taip užtikrinant papildomą keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumą.

“Opel Experimental”, kuriame daugiausia dėmesio skiriama aiškios markės vizijos pateikimui, tęsia ilgą ir sėkmingą koncepcinių automobilių “pagamintų Riuselsheime” tradiciją, kuri prasidėjo 1965 m., kai “Opel” tapo pirmąja Europos marke, pristačiusia dizaino studiją – legendinį “Experimental GT”.