„Opel Mokka” nuriedėjo nuo surinkimo linijos Saragose

Post thumbnail

·         Ispanijos karalius Pilypas IV savo vizitu pagerbė oficialią gamybos pradžią

·         Investicijos gamykloje Ispanijoje, užtikrino 5700 darbo vietų

·         Daugiau nei 275 tūkst. sėkmingo kompaktiško dydžio visureigio užsakymų 

Riuselsheimas/Saragosa. Sėkmingas, kompaktiško dydžio visureigis „Opel Mokka” bus gaminamas Europoje: šiandien, Saragoso gamykloje Ispanijoje, „Opel” oficialiai pradeda šio modelio gamybą. Gamybos startą savo vizitu pagerbė Ispanijos karalius Pilypas IV.

„Šiandien mums ypatinga diena. „Mokka” visureigio gamyba Saragose padės mums optimaliau išnaudoti mūsų pajėgumus Europoje ir dar greičiau aptarnauti klientus, – sako  Michaelis Lohschelleris, „Opel Group” finansų vadovas, – „Mokka” poreikis išlieka didelis ir nuo šio modelio pasirodymo rinkoje 2012 m. vasarą, jau sulaukta daugiau nei 275 tūkst. užsakymų. Per dvejus metus, šis visureigis tapo vienas iš keturių mūsų svarbiausių modelių. „Mokka” įrodo, jog mūsų nauji modeliai ir markė turi pasisekimą.”

Reikšmingoje gamykloje Ispanijoje, „Opel” šiais metais planuoja investuoti 210 mln. eurų. Praėjusiais metais jau investuota 168 mln. eurų, o kad Saragose būtų galima surinkinėti „Mokka“, pradiniame etape „Opel“ investavo dar 80 mln. eurų. Nuo gamyklos atidarymo 1982 metais, čia iš viso investuota 4,3 mlrd. eurų.

Pradėjus gaminti kompaktišką visureigį, gamykloje Ispanijoje sukurta 5700 darbo vietų. Be „Mokka“ modelio, šioje gamykloje konstruojami „Opel Corsa“ ir „Meriva“. Penktos kartos „Corsa“ gamybos startas šiais metais, taip pat vienas reikšmingiausių įvykių „Opel“ korporacijoje.

Saragoso gamykla per rekordiškai trumpą laiką buvo pritaikyta „Mokka” gamybai. Tai įvyko prieš metus, kai buvo nuspręsta „Mokka“ modelį gaminti Europoje.

Tarptautinio bendradarbiavimo su „General Motors” dėka, pavyko susidoroti su iššūkiais. Lik šiol, „Mokka“ buvo gaminamas tik Pietų Korėjoje. Gamyba prasidės nuo CKD (angl., Completely Knocked Down) komplektų, gautų iš Korėjos, surinkimo, tačiau palaipsniui bus didinamos dalių gamybos apimtys pačioje gamykloje.

„Europoje startavusi „Mokka”  gamyba atitinka mūsų kompanijos filosofiją – gaminti ten, kur parduodama, – pabrėžia Michaelis Lohschelleris. – Šiais metais, šioje gamykloje ketinama sukonstruoti apie 20 tūkst. „Mokka“ automobilių. Kitais metais šis skaičius tikrai išaugs.“

„Opel Mokka” tapo populiarus tik jam pasirodžius rinkoje. Stilingas visureigis jau pelnė tiek ekspertų, tiek ir klientų simpatijas. 2013 ir 2014 metais automobilių žurnalo „Auto Bild” skaitytojai išrinko šį modelį visais ratais varomu metų automobiliu, visureigių kainuojančių iki 25 tūkst. eurų kategorijoje.

„Visureigis „Mokka” yra vienas svarbiausių modelių, visame mūsų siūlomų automobilių asortimente, – sako Lohschelleris, – Iki 2018 metų, mes pristatysime 27 naujus automobilius ir 17 naujų variklių, su kuriais, žingsnis po žingsnio, praplėsime savo rinkas.“

 

 

1410533882384 1410533899942