1953: tikrieji Opel (Olympia) Rekord gimimo metai
Prieš 60 metų „Opel“ pirmą kartą pristatė “Record” modelį. Tačiau sėkmingo vidutinės klasės modelio pavadinimo istorija yra šiek tiek sudėtingesnė ir siekia dar senesnę istoriją. Kadangi jo protėvis yra „Opel Olympia Rekord“, kuris buvo pristatytas 1953 m., t. y. prieš 70 metų – tai buvo pirmasis visiškai naujas „Opel“ dizainas nuo 1946 m., kai buvo atnaujinta automobilių gamyba.
1957 m. modelio metais „Opel“ taip pat paminėjo „Olympia Rekord“ kaip P1, su nuoroda į panoraminį priekinį stiklą. Nuo 1960 m. Opel visiškai atsisakė Olympia vardo. Naujasis modelis „Rekord P2“ gavo skaitinį priedą 2, nors priekinis stiklas nebeturėjo stipraus pirmtako išlinkimo. 1963 m. pavasarį Opel pristatė naują vidutinio dydžio automobilį ir gimė Rekord A modelis.
Aiškus dizainas, išskirtinis erdvės panaudojimas: „Rekord A“ pasižymi stiliumi ir praktiškumu
Nuo pat pradžių naujasis Opel Rekord A patraukė dėmesį savo aiškiu bei sklandžiu dizainu. To meto lydimojoje medžiagoje buvo rašoma: „Motoristai ypač gyrė lygų, tiesų kėbulą ir didelę erdvę. Su savo vidaus komfortu ir vairavimo vertybėmis šis naujausias naujokas iš Riuselsheimo patenka į rajoną, kuris prieš dešimt metų dar buvo skirtas Kapitän. Jis netgi pranoksta savo interjeru bei sunaudoja 20 procentų mažiau degalų.
Tipiškos amerikietiškos kreivės užleido vietą lygiems „Rekord A“ kėbulams. Priekiniai žibintai nebėra virš radiatoriaus grotelių, dabar jie vientisoje juostoje – kuri sudaro naują automobilio įvaizdį – beveik kaip pirmojo šiandieninio Opel Vizor prekės ženklo veido, kurį įkvėpė Opel Manta pirmtakas. Šonai ir galas taip pat stebina savo aiškumu. Chromuotos apdailos juostelės nebėra populiarios – naujajame modelyje dėmesys sutelkiamas į esminius dalykus.
Rekord A matmenys beveik nepasikeitė, palyginti su pirmtaku, tačiau jis tapo žymiai erdvesnis. Dėl naujausių kūrimo metodų buvo galima pasiekti reikšmingą erdvės padidėjimą, o tai teigiamai veikia komfortą ir kasdienį naudojimą. Taip pat 4,51 metro ilgio universalas dabar siūlo daugiau nei dviejų kubinių metrų pakrovimo tūrį. O dėl ratų bazės, kuri padidinta beveik dešimčia centimetrų, keleiviai gale ypač džiaugiasi daugiau vietos kojoms. Be to, nuožulnus priekinis stiklas ir galinis langas sustiprina ilgą, elegantišką Rekord A išvaizdą.
Tuo pačiu metu saugumas ir vairavimo patirtis buvo tobulinimo tikslas. Kėbulo sukimo standumas buvo padidintas maždaug 30 procentų. Naujai sukurta šildymo ir vėdinimo sistema taip pat pagerino komfortą ir saugumą. Pavyzdžiui, šoninių langų purkštukai yra prietaisų skydelio kampuose taip, kad jie optimaliai apsaugotų nuo galimo rasojimo.
Atsakingas veikimas: naujausios kartos elektrifikuota Opel Astra
Našumas ir emocionalus dizainas – štai ką šiandien reiškia kompaktinės klasės bestseleris „Opel Astra“. Tuo pačiu metu „Astra“ ir „Astra Sports Tourer“, kurių ilgis yra atitinkamai 4,37 ir 4,64 metro, atspindi buvusio vidutinio dydžio „Rekord A“ matmenis. Kaip įkraunamas hibridas, „Auksinis vairas 2022“ nugalėtojas siūlo ženkliai ekonomiškesnį išmetamų teršalų kiekį.
Be to, dabartinės kartos Astra stiprų prekės ženklo paveldą interpretuoja naujoviškai ir įkvepiančiu būdu: su aiškiomis linijomis bei įkvėptu Opel Vizor prekės ženklo veidu. Astra taip pat yra labai praktiška. Kaip sportiškas, elegantiškas „Sports Tourer“, jo pakrovimo tūris siekia iki 1634 litrų; net įkraunamas hibridas vis dar talpina iki 1553 litrų, kai akumuliatoriai įmontuoti į dugną.
Taip pat užtikrinamas aukštas saugos ir komforto lygis: „Astra“ siūlo daugybę naujausių technologijų nuo prisitaikančio, be akinimo „Intelli-Lux LED® Pixel“ šviesos su iš viso 168 LED elementais iki „Intelli-Drive“ žibintus. 1.0 sistema, sujungianti daugybę pagalbos vairuotojui sistemų, ir visiškai skaitmeninę, intuityviai valdomą Pure Panel Cockpit. Atsižvelgdama į prekės ženklo kredo, „Opel“ ir toliau pristato naujoves iš aukštesnių transporto priemonių segmentų ir daro jas prieinamas kiekvienam.