„Opel Vivaro-e HYDROGEN“

Post thumbnail

Pasiruošęs pokyčiams – 100% elektrinis „Opel Vivaro-e HYDROGEN“

„Opel Vivaro-e HYDROGEN“: įkraunamas kuro elementų, 0 taršos ir greitas pasikrovimas.

Rüsselsheim. „Naujas Opel elektra varomas lengvasis komercinis automobilis, kuris leidžia klientams, turėti greitą krovimą bei mobilumą su 0 taršos.„Opel Vivaro-e HYDROGEN“ yra įkraunama kuro elementų elektrinė transporto priemonė (FCEV), kurios krovinio talpa yra iki 6,1 kubinio metro (toks pat kaip ir „Vivaro“ dyzelinių ar akumuliatorinių elektrinių versijų), kuriai degalų papildymui reikia tik trijų minučių. – maždaug tiek pat laiko prireikė įprasto dyzelinio ar benzininio automobilio užpildymui. Nuvažiuojamas atstumas yra daugiau nei 400 kilometrų (WLTP1). „Opel“ pasiūlys M ir L (4,95 ir 5,30 metro) ilgio „Vivaro-e HYDROGEN“. Pirmąsias transporto priemones parko klientams bendrovė planuoja pradėti pristatyti rudenį.

„Vandenilis galėtų būti pagrindinis integruotos ir efektyvios ateities energetikos sistemos, kurioje nenaudojamas iškastinis kuras, elementas“, – sako „Opel“ generalinis direktorius Michaelas Lohschelleris. „Turime daugiau nei 20 metų patirtį vandenilio kuro elementų transporto priemonių technologijų srityje. Vargu ar yra pasaulyje kita varomoji sistema, siūlanti nulinės emisijos, ilgo važiavimo atstumo ir tik trijų minučių degalų papildymo laiko derinį.

Veiksmingas, patvarus, taupantis vietą: įkraunamo kuro elemento koncepcijos privalumai

Naujoji kuro elementų elektrinė transporto priemonė (FCEV) sukurta naudojant esamą akumuliatorių elektrinį Opel Vivaro-e su dviem slankiojančiomis šoninėmis durimis. „Vivaro-e HYDROGEN“ kuro elementų koncepcija leidžia integruoti visą kuro elementų sistemą su esamu traukos varikliu, esančiu po gamybos transporto priemonės variklio dangčiu. Be to, Vivaro-e BEV (akumuliacinės elektrinės transporto priemonės) akumuliatorius pakeičiamas trimis 700 barų vandenilio bakais. Anglies pluošto balionus galima užpildyti vos per tris minutes ir nuvažiuoti daugiau nei 400 km. Dėl išmaniosios pakuotės akumuliatorinė elektrinė versija tampa kuro elementų elektriniu lengvuoju komerciniu automobiliu be jokių kėbulo modifikacijų ir nepaveikiama 5,3–6,1 m3 krovinių erdvės, o naudingoji apkrova padidėja iki 1100 kg.

„Opel Vivaro-e HYDROGEN“ su 45 kW kuro elementu gali generuoti pakankamai galios nuolatiniam važiavimui greitkeliu, o 10,5 kWh ličio jonų akumuliatorius, esantis po priekinėmis sėdynėmis, užtikrina dinamišką didžiausią galią, kai to reikia, pavyzdžiui, užvedant ir įsibėgėjant.

„Vivaro-e HYDROGEN“ gamins „Opel Special Vehicles“ (OSV) Riuselsheime.