Šią savaitę prasidės Baltijos šalyse populiariausio krovininio – keleivinio furgono „Peugeot Partner“ ir miniveno „Peugeot Partner Tepee“, įgijusių naują išvaizdą bei eilę naujų taupių variklių, pardavimai. „Peugeot“ furgono kainos prasideda nuo 10 789 eurų, mažiausia miniveno kaina – 12 301 eurų.
„Remiantis pirmojo pusmečio rezultatais, „Peugeot“ vėl lyderiauja komercinių automobilių rinkoje, o naujas „Partner“ padės mums sustiprinti savo pozicijas šiame segmente antrajame pusmetyje, nes siūlome komerciniams klientams vieną iš taupiausių furgonų tiek kuro, tiek ir išlaikymo išlaidų atžvilgiu“, – pabrėžia „Peugeot Baltic“ vykdomasis direktorius Rasmus Tali.
Patogia kabina, didele keliamąja galia ir eksploatavimo patikimumu pasižymintis Partner gaminamas dviem ilgio variantais – 4,38 m ir 4,63 m. Krovinių skyriaus tūris padidėjo atitinkamai iki 3,7 m3 ir 4,1 m3, gabenamų krovinių svoris padidintas iki 625 kg ir 890 kg. Siūloma tiek penkių, tiek ir septynių vietų miniveno „Partner Tepee“ versija, be to, antrosios ir trečiosios eilės sėdynės gali būti nuimamos, atsiradus tokiai būtinybei.
Priekinėje „Partner“ dalyje dabar yra atnaujinti žibintai ir radiatoriaus grotelės, kurių dizainas suderintas su kitais naujais „Peugeot“ modeliais, – šios dalys suteikia automobiliui gyvesnę išvaizdą. Tvirto dizaino išvaizdąsustiprina bamperio antdėklai, kuriuos galima lengvai pakeisti, atsiradus įbrėžimams arba įduboms.
Už „Peugeot Partner“ judėjimą „atsako“ visa eilė naujausios kartos variklių – jų sunaudojamo kuro kiekis sumažėjo šeštadaliu ir tai vienas iš žemiausių rodiklių šioje klasėje. Iš pradžių bus prieinami tik šeši varikliai – benzininiai VTi ir dyzeliniai BlueHDi, kurių galia nuo 75 iki 120 AJ. BlueHDi 100 S&S versija pasižymi šioje klasėje rekordiniu CO2 emisijos lygiu – tik 109 g/km.
Standartinės komplektacijos „Partner Tepee“ sudaro ABS, ekstrinio stabdymo sistema, ESP traukos kontrolės sistema, sistema, palengvinanti važiavimo pradžią įkalnėje, ir tiesioginė padangų oro slėgio kontrolės sistema. Kruizo kontrolė ir greičio ribotuvas įtraukiami į standartinę komplektaciją pradedant nuo antrojo komplektacijos lygio.
Aukšta vairuotojo sėdynės padėtis „Peugeot Partner“ užtikrina gerą matomumą. Be to, valdymą palengvina šiame segmente retai pasitaikanti galimybė reguliuoti vairo aukštį ir iškyšą bei pavarų persjungimo svirties vieta priekiniame skydelyje. Priekinėje eilėje yra pakankamai erdvės trečiojo keleivio kojoms – tai beveik unikalus reiškinys krovininiuose – keleiviniuose furgonuose.
„Peugeot Partner“, atsiradęs rinkoje 1996 metais, padarė tam tikrą prasiveržimą krovininių – keleivinių furgonų segmente. Antrosios, o vėliau ir trečiosios kartos „Partner“ ir toliau tobulina tokias svarbias mažo furgono charakteristikas kaip talpumas ir komfortas bei tapo etalonu savo segmente.