Sportiniams automobiliams madas diktuos naujasis konceptinis „Opel GT“

Post thumbnail

Automobilių gamintojai rengia stipriausius kozirius kovo mėnesį vyksiančiai tarptautinei automobilių parodai Ženevos mieste, Šveicarijoje.

„Esame pasitikintys, ambicingi ir novatoriški, norime užkariauti vis daugiau mūsų automobilių gerbėjų širdžių,“ – sako „Opel Group” generalinis direktorius dr. Karlas-Thomas Neumann’as, nekantriai laukdamas pasaulinės premjeros Ženevoje, kur „Opel“ pagaliau viešai pristatys savo naująjį “GT Concept” sportinio automobilio konceptą.

Įkvėpimo kūrėjai sėmėsi iš “Opel Experimental GT”, Ženevos automobilių parodoje demonstruoto 1965 m. laidos „Kadett B“. Pastarasis kupė pasižymėjo naujovėmis, tokiomis kaip įtraukiami žibintai, tobulos proporcijos, siauros linijos be jokių papildomų dekoracijos elementų. Visuomenės reakcija tąkart viršijo lūkesčius, tad po trejų metų šio koncepcinio automobilio gamyba startavo kaip serijinė.

Naujojo koncepto serijinė gamyba taip pat neatmetama. Dabartinis GT – minimalistinis, futuristinio stiliaus, atrodo tvirtas ir išties dinamiškas. Išraiškingumo konceptui tikrai netrūksta.

Automobilio dinamiškas savybes pabrėžia charakteringai atrodančios raudonos linijos, kitoniškumo taip pat suteikia ant išskirtinio dizaino ratlankių montuojamos raudonos padangos. Didelės durys su integruotais stiklais, nematoma linija susiliejantys su dažyta durų dalimi, o taipogi priekinis stiklas, susiliejantis su panoraminiu stogu, sukuria neįtikėtiną vientisumo, erdvumo pojūtį.

Šoninius veidrodėlius šiame koncepte pakeičia už ratų arkų sumontuotos dvi vaizdo kameros, kurios vaizdą transliuoja į kabinoje eančius monitorius, tokiu būdu vairuotojui nematomų zonų šonuose nebelieka. „GT Concept” neturi ir durų rankenėlių ar stiklo valytuvų. Telieka aiškios ir išgrynintos formos.

Ką slepia variklio dangtis?

Ilgas priekinis variklio dangtis slepia „GT Concept“ esybę: visai kaip pirmasis „Opel GT“ ar amerikietiškas sportinis „Corvette“, kurį taip pat gamina „General Motors“ koncernas, variklis sumontuotas priekyje, ratų bazėje. Automobilio svorio centras yra labai žemas ir beveik per patį vidurį – idealu sportiniam automobiliui pasižyminčiam puikiu valdymu ir stabilumu posūkiuose. „Opel GT Concept“ sumontuotas galingas 1,0 l darbinio tūrio, trijų cilindrų su turbina variklis, kurio pagrindui panaudotas itin modernus aliuminio variklio blokas, naudojamas „ADAM“, „Corsa“ ir „Astra“ modeliuose. Itin efektyvus aukščiausiomis technologijomis pagrįstas benzininis variklis savo sportinėje versijoje išvysto 107 kW/145 AG galią ir maksimalų 205 Nm sukimo momentą. Turbininio variklio galia perduodama galiniams ratams per mechaninį besiblokuojantį diferencialą ir sekvencinę 6 pavarų greičių dėžę, kurios pavaros perjungiamos svirtelės prie vairo pagalba. Iš vietos iki 100 km/val. „Opel GT Concept“ įsibėgėja greičiau nei per 8 sekundes ir siekia 215 km/val. maksimalų greitį.