Sportiškiausias „Opel” gamos modelis

Post thumbnail

Naujasis, sportiškiausias „Opel” gamos modelis  – Opel Insignia GSI šią savaitę svečiuojasi Autovici Vilniuje ir Kaune!

GSi versija – pati sportiškiausia, su keturių varančiųjų ratų pavara. Šis modelis pirmasis klasėje turintis išmaniuosius LED matricos adaptyvius priekinius žibintus. Automatiškai valdomos uždengiamos oro tiekimo angos automobilio priekyje pagerina aerodinamiką – dėl šio sprendimo „Insignia“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,25 Cd ir tai yra geriausias segmento rodiklis. Palyginti su pirmtaku, vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) yra iki 18 proc. mažesnės. Galingiausia benzininio variklio versija turinti 230 AG su 9 laipsnių automatine pavarų dėže naudojama sportiškam GSi modeliui su keturių varančiųjų ratų pavara. Adaptyvi „Twinster“ visų varančiųjų ratų sistema ir „FlexRide“ važiuoklės bei kintamų vairavimo rėžimų sistema užtikrina optimalų galios paskirstymą visiems ratams. Insignia GSI išsiskiria sportiško tipo bamperiais bei išorės ir vidaus apdailomis, 10 mm. žemesne už standartinę važiuokle bei sportine „Brembo“ stabdžių sistema. Automobilis taip pat standartiškai komplektuojamas su 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais.

Taip pat Insignia modelių gamoje siūlomi ir du dyzeliniai agregatai: 1,5 litro, 120 AG ir 2 litrų 175 AG. Pastarieji komplektuojami su 8 laipsnių automatinėmis transmisijomis. 175 AG galios dyzeliniam modeliui taip pat galima ir keturių varančiųjų ratų pavara. Visų varančiųjų ratų sistema veikia bet kokiomis sąlygomis, taip pat ir ant slidžios dangos, o posūkiuose didesnis sukimo momentas perduodamas išoriniams ratams.

Adaptyvūs „IntelliLux LED“ matricos priekiniai žibintai keičia „Opel Insignia“ išorės dizainą ir suteikia geresnį matomumą tamsoje – juos sudaro net 168 atskiri LED elementai, todėl žibintai į aplinkos pokyčius reaguoja greičiau ir tiksliau. Tokie žibintai suteikia vairuotojams optimalų matomumą, tuo pat metu neakina kitų eismo dalyvių. Naujiesiems „Insignia“ modeliams siūloma multimedijos įrangos ir pagalbinių sistemų gausa. Tarp svarbiausių yra eismo juostos palaikymo pagalba, automatinis avarinis stabdymas važiuojant nedideliu greičiu, pėsčiųjų fiksavimas ir atstumo davikliai priekyje bei gale. Taip pat galima rinktis adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, pagalbines sistemas įspėjančias apie kliūtis aklosiose zonose, skaitmeninę atbulinės eigos kamerą ir pažangią automobilio statymo pagalbinę sistemą.

Moderni visų naujosios „Insignia“ modelių standartinės įrangos navigacijos sistema leidžia naudotis „Apple Car Play“ ir „Android Auto“. Joje taip pat realiu laiku rodoma eismo situacija, atnaujinami žemėlapiai ir parenkamas optimaliausias maršrutas. Svarbiausia informacija vairuotojui pateikiama standartiniame 8 colių skaitmeniniame ekrane, o papildomai galima rinktis projekcinį ekraną.

Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 22 400 Eurų, o galingiausios GSI versijos – nuo 38 900 eurų. Automobiliams suteikiama penkerių metų arba 100 tūkst. kilometrų ridos garantija.