Vienintele „Opel“ atstove Vilniuje tapo bendrovė „Autovici“

Post thumbnail

2020.09.08 dieną vykusiame ,,Opel Media Tour“ renginyje, buvo pristatyti naujausi „Opel“ elektriniai automobiliai, taip pat dangų papuošė geltonos spalvos balionai simbolizuojantys jog „Autovici“ tapo vieninteliai „Opel“ atstovai Vilniuje.

„Autovici“ automobilių pardavimų bei serviso verslą, atstovaudama ,,Peugeot“ gamintoją Vilniaus rinkoje plėtoja nuo 2014 m. Tuo tarpu Kaune įmonė atstovauja dvi markes, tiek „Peugeot“, tiek „Opel“ jau daugiau nei dešimt metų. Nuo šiol bendrovė išskirtines „Opel“ automobilių pardavimo bei aptarnavimo paslaugas teiks ir moderniame automobilių salone Vilniaus Ukmergės gatvėje, kurį anksčiau valdė buvęs „Opel“ atstovas „Žaibo ratas“.

Tomi Mäkinen, oficialios „Opel“ importuotojos Baltijos šalyse ir Suomijoje „LänsiAuto“ grupės prekybos tinklo direktorius, renginio metu pristatė visiškai elektrinį ,,Opel“ automobilį – Corsa-e bei pirmąjį hibridinį ,,Opel“ automobilį Grandland X PHEV. Tomi Mäkinen paminėjo Corsa-e privalumus, tai visiškai skaitmeninis prietaisų valdymo skydelis, greitas įkrovimas, 0 garso, 0 vibracijos, 0 kvapo bei 0 CO2. ,,Plug-in“ hibridinis Grandland X yra dviejų versijų: priekiu varomas hibridas su 224 arklio galių varikliu ir visais keturiais ratais varomas hibridas su 300 arklio galių varikliu.

Taip pat „Autovici“ vadovas Šarūnas Matijošaitis, patvirtino, jog ligšiolinis bendradarbiavimas su „Opel“ jo bendrovei pasiteisino, tad nuspręsta jį vystyti dar intensyviau.

„Esame patenkinti ligšioliniu bendradarbiavimu su šiuo gamintoju – Kaune mūsų plėtojamas „Opel“ pardavimų bei serviso verslas užtikrintai auga jau daugiau nei dešimt metų. „Opel“ siūlo labai platų ir konkurencingą asortimentą tiek keleiviniams, tiek komerciniams automobiliams. Didžiuojamės, kad mums patikėta atsakomybė už visą „Opel“ verslą Vilniuje – tikime, kad dėdami visas pastangas į šio prekės ženklo automobilių pardavimus ir paslaugas, geriausiai atitinkančias skirtingų klientų grupių poreikius, sugebėsime gerokai padidinti savo rinkos dalį Lietuvoje“, – sako Šarūnas Matijošaitis.

Pasak jo, apie „Autovici“ verslo sėkmę geriausiai byloja skaičiai: per pastaruosius 4 metus visoje Lietuvoje bendrovės apyvarta išaugo daugiau nei 4 kartus, Vilniuje – net 6,5 karto.