TECHNINĖ INFORMACIJA
Sužinokite naujojo „Peugeot 2008“ techninius duomenis
2008 TECHNINĖ INFORMACIJA
EAT6 AUTOMATINĖ TRANSMISIJA
Naujasis PEUGEOT 2008 dabar siūlomas su automatine, 6 laipsnių pavarų dėže EAT6, kuri derinama su „1.2 l PureTech 110 S&S“ varikliu. Ši transmisija optimizuoja degalų sąnaudas, kartu sustiprindama jūsų vairavimo pojūčius. Transmisijoje naudojama „Quickshift“ technologija, kuri užtikrina dažną, greitą ir tolygų pavarų perjungimą.
Tuo tarpu jos energetinis efektyvumas dėl sumažintos vidinės trinties ir blokuojamų sukimo momento konverterių beveik prilygsta mechaninėms pavarų dėžėms.
Visa tai reiškia, kad variklio taršos skirtumas tarp šios ir mechaninės transmisijos dabar siekia vos 7 g/km (su ISO standartus atitinkančiomis padangomis). Dėl to ši versija pasižymi kaip išskirtinai gera tiek vertinant vairavimo malonumą, tiek degalų sąnaudas.
„PureTech“ VARIKLIAI
Nedideli varikliai suderina aukščiausio lygio kokybę su išskirtinėmis dinaminėmis savybėmis: šis 3 cilindrų agregatas pasižymi naujausių technologijų pagalba pasiektu efektyvumu. Jo suteikiamas vairavimo malonumas yra vienas iš geriausių net pačių žemiausių sūkių diapazone, užtikrinant aukščiausio lygio sukimo momento ir didelės galios balansą. Todėl, neprarandant nei galios, nei jos teikiamo malonumo, šis technologinis proveržis leidžia iki 25 proc. sumažinti degalų sąnaudas ir CO₂ taršą.
Turbokompresorinė versija „1.2 l PureTech 110 S&S EAT6“ gaminama su nauja EAT6 automatine transmisija; jos CO2 tarša mišriu ciklu siekia vos 110 g/km – šiame segmente tai yra atskaitos taškas automobiliui su benzininiu varikliu ir automatine transmisija.

„BlueHDi“ VARIKLIAI

KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRAS IR SCR
„BlueHDi“ technologija, su SCR ir FAP sistemų pagalba, leidžia optimizuoti degalų sąnaudas.
Panaudodami SCR sistemą ir FAP filtrą, mes galėjome pasiekti šiuos rezultatus:
- NOx (azoto oksidų) kiekį sumažinti iki 90 proc.;
- optimizuoti CO2 taršą ir degalų sąnaudas (iki 4% proc., lyginant su alternatyviais Euro 5 varikliais);
- pasiekti greitesnį dujų valymo sistemos veikimą dėl jos galimybės veikti žemoje temperatūroje.
STOP & START
Automobiliui sustojus, greita, efektyvi ir tyli „Stop & Start“ technologija leidžia variklį perjungti į „budėjimo“ režimą. Rezultatas yra pagerintas degalų sąnaudų valdymas ir CO₂ taršos sumažinimas.
Atleidus stabdžio pedalą, variklis yra kaip mat užvedamas, išvengiant triukšmo ar vibracijų.
