Naujasis Peugeot 208

Naujojo 208 išskirtinė sportinė forma atskleidžia jaunatvišką automobilio pusę. Jo interjero puošmena – originalus „i-Cockpit® 3D“ prietaisų skydelis. Be to, šis miesto automobilis Jums suteikia laisvę rinktis benzininį, dyzelinį ar elektrinį variklį

Naujasis „Peugeot 208“ pirmadienį, kovo 2 d., Ženevoje buvo pripažintas „Metų automobiliu 2020“ – tokį įvertinimą nulėmė 60 kompetentingų Europos automobilių žurnalistų balsai. Komisija pripažino, jog „pasirinkimo  galia“ – galimybė rinktis iš benzininio, dyzelinio ir elektrinio variklių – yra itin svarbus naujojo modelio bruožas, kaip ir ryškus dizainas bei modernios technologijos. Tai jau šeštasis „Peugeot“ automobilis, gavęs „Metų automobilio“ apdovanojimą.

DIZAINAS

ATLETIŠKAS IR JAUSMINGAS DIZAINAS

Naujasis „PEUGEOT 208“ yra tvirto charakterio, kuris atsiskleidžia iš pirmo žvilgsnio. Prie žemės prigludęs siluetas, ilgas variklio dangtis ir jausmingi linkiai atskleidžia viliojančią sportinį būdą. Dėl ryškių ir originalių kėbulo spalvų naujasis 208 patrauks jūsų dėmesį! Stiprią asmenybę pabrėžia „Black Diamond“ stogasi, blizgios juodos ratų arkos ir langų apvadaii bei deimanto briaunų dizaino ratlankiai su įdėklaisi.

VAIRUOTOJO VIETA

NAUJOS KARTOS TECHNOLOGIJOS

PEUGEOT i-Cockpit® 3D

Viduje atraskite naujos kartos „PEUGEOT i-Cockpit® 3D“i. Pajuskite gyvybingą ir intuityvų vairavimo pojūtį, kurį suteikia nedidelis vairo ratas su įmontuotais valdymo įrenginiaisi, įvertinkite konfigūruojamą 3D skaitmeninį instrumentų skydelįi, didelį, 10” HD raiškos jutiklinį ekranąi ir 7 mygtukų „klavišus“i. Susiderinkite salono apšvietimą, pasirinkdami iš 8 LED RGB spalvųi, suformuodami dar modernesnę išvaizdą.

VARIKLIAI

PASIRINKIMO GALIA

VIDAUS DEGIMO VARIKLIAI

Patirkite nepamirštamą vairavimo jausmą su naujos kartos „Euro6“ aukšto našumo benzininiais ir dyzeliniais varikliais:

  •  „PureTech“
  •  „BlueHDi“

Dar ekonomiškesni dėl optimizuotų degalų sąnaudų, šie varikliai taip pat aprūpinti „Stop & Start“ sistema.

NAUJAUSIŲ TECHNOLOGIJŲ AUTOMATINĖ GREIČIŲ DĖŽĖ

Pajutę, kokia tiksli ir efektyvi yra naujoji EAT8 pavarų dėžė su vieno paspaudimo funkcija ir pavarų perjungikliais ant vairo, neatsispirsite pagundai ją išbandyti dar kartą! „Quickshift“ technologijos dėka pavarų perjungimas tapo greitas ir sklandus.

ELEKTRINIS VARIKLIS 

Patirkite stiprius pojūčius apgaubti netrikdomos tylos:

  • 100 KW galios elektrinis variklis (136 AG)
  • Akimirksniu pasiekiamas 260 Nm momentas

Pilnai įkrauta baterija nuvažiuojamas atstumas iki 340 km WLTP/ iki 450 km NEDC

TECHNOLOGIJOS

SAUGUMAS IR VAIRAVIMO ASISTENTAI

„PEUGEOT Drive Assist “i padeda vairuoti pusiau autonomiškai:

  • Judėjimo trajektorijos stebėjimas nurodytoje eismo juostos dalyje
  • Kelio ženklų atpažinimo sistema
  • Greičio kontrolė ir saugaus atstumo išlaikymas

Sistema, nustačiusi artėjantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu arba pėsčiuojui, automatiškai stabdo automobilį, siekdama išvengti smūgio arba sumažinti susidūrimo padarinius. Ši sistema veikia automobiliui važiuojant iki 85 km / h greičiu.

Pilnai automatinio parkavimo asistentas skirtas automobilio statymui lygiagrečiai arba statmenai važiavimo krypčiaii.

Vairuotojui nereikia valdyti vairo ir pedalų, nes sistemai aptikus pakankamai vietos automobilio statymui, ji perima automobilio valdymą, greičio reguliavimą ir stabdymą. Tereikia pasirinkti reikiamą pavarų svirties poziciją (įjungti režimą P). Ši sistema taip pat leidžia lengviau išvažiuoti iš stovėjimo vietos.

Viršutinėje priekinio stiklo dalyje sumontuotos kameros dėka sistemai atpažįsta ištisines ir punktyrines linijas bei šalikelę ir padeda  išvengti netyčinio linijos kirtimo ar išvažiavimo į šalikelę, neįjungdama posūkio signalo. Sistema veikia važiuojant didesniu, nei 65 km/h greičiu.

Automobiliui judant nuo 65 km/h iki 140 km / h greičiu, sistemai įspėja vairuotoją apie kitos transporto priemonės buvimą aklojoje zonoje. Apie kliūtį įspėja atitinkamoje pusėje esančio galinio vaizdo veidrodėlyje įsižiebusi lemputė. Jei vairuotojas, nepaisydamas perspėjimo, nori persirikiuoti į kitą eismo juosta (įjungdamas posūkio signalą), sistema pakoreguoja važiavimo trajektoriją, pasukdama vairą taip, kad apsaugotų nuo galimo susidūrimo.